Saarloosadvies blog

we delen graag onze ervaringen

verkoopdoelstelling benoemen

Iedereen loopt er weleens tegen aan. Verkoopdoelstellingen zijn er, prioriteiten zweven ergens in het rond en men is altijd maar druk met van alles. Om met je handen in het haar te zitten als ondernemer, want het lijkt er steeds meer op dat de verbinding tussen uiteindelijk doel en huidig resultaat verloren gaat. En wat doen we dan? Precies, niets…

meting en analyse van de markt

Meten is weten en gissen is missen. Spreekwoorden die we goed kennen. Voor marketingstrategieën is het niet anders. Bezoekers meten, service meten, klanttevredenheid meten en ga zo maar door. Hoe meer u meet, hoe meer u weet en dus daarop in kan spelen.

zelf content schrijven en maken

Het maken, of beter, schrijven van content is cruciaal voor uw website. Het is in Nederland met de twee grotere zoekmachines steeds belangrijker geworden om informatie te delen die goed gevonden wordt door diegene die daar naar zoeken: uw klanten.

Pagina 1 van 2

Saarloos Advies IconSaarloos Advies daagt zichzelf elke dag uit om met grote zorg en passie u meer grip en controle op uw ondernemingszaken te geven.

     

Kromhout 125  T   06 - 57 85 89 58
3311RE Dordrecht @  info@saarloosadvies.nl  

 

Logo Saarloosadvies transparant

Blog

Prioriteren en doelstellingen

donderdag 07 april 2016
Prioriteren en doelstellingen

Iedereen loopt er weleens tegen aan. Verkoopdoelstellingen zijn er, prioriteiten zweven ergens in het rond en men is altijd maar druk met van...