Verkoop- en marketingadvies

Uw doelstelling

Het belang van een doel om naar toe te werken hoeven wij niet te benadrukken. Het is voor elke ondernemer belangrijk om een duidelijke doelstelling, die in kwantiteit en/of kwaliteit meetbaar is, te formuleren.

Doelomschrijvingen

Saarloos Advies kan u middels een businesscase helpen een duidelijke doelstelling te formuleren. U kunt hierbij denken aan: "Hoe kan ik mijn omzet verhogen?" of "Wanneer ben ik nu meer servicegericht?".


De basismodule 'bedrijfconsultant' helpt bij het formuleren van de belangrijkste doelstelling(en) die bij uw businesscase en mogelijke  doelomschrijving past. Van daaruit wordt er beoordeeld of een aanvullende module bijdraagt aan het behalen van de doelstelling(en).

Klik op één van de doelomschrijvingen om door te gaan naar adviesmodules die kunnen bijdragen aan het doel of bekijk hieronder ons modulaire aanbod.

De 10 van Saarloos Advies

verkoop doelstelling omschrijvingen"Wist u dat Saarloos Advies de belangrijkste 10 meetbare kwalitatieve en kwantitatieve doelomschrijvingen in kaart heeft gebracht om u makkelijker inzicht te geven in het opstellen van een doelstelling? U kunt hier meer informatie over vinden op 'De 10 van Saarloos Advies'"

Onze modules

Hieronder vindt u een overzicht van onze adviesmodules. Dit zijn twee basismodules, waarvan er één zich volledig richt op een lange termijn samenwerking en één zich volledig focust op snelle aanpassingen om direct resultaat te boeken. Deze laatste is een verkoop georiënteerde basismodule. Daarnaast zijn er diverse aanvullende modules die een bijdrage leveren aan uw gestelde doelen en u helpen deze makkelijker te behalen.

De basis

De basis


Uw samenwerking met Saarloos Advies start met de module 'bedrijfsconsultant', zowel voor uw verkoop als marketing vraagstukken. Dit is onze basismodule voor het gehele traject: van het formuleren van doelstellingen tot het toetsen van de behaalde resultaten.

Basismodule bedrijfsconsultant à € 84,95 per maand
De basismodule van Saarloos Advies. Deze basismodule biedt u inzicht in uw huidige situatie door een nulmeting, het helpt doelstellingen te formuleren en geeft aan hoe de bereikte resultaten te meten zijn. Klik hier voor meer informatie.
Basismodule quickwins à € 595,95
verkoop advies
Saarloos Advies gaat snel aan de slag, wij staan voor u klaar!

Verkoopadviesmodules

eventbooster leadgeneratie upselstrategie
Module Eventbooster à € 49,95 per maand
De aanvullende module 'Eventbooster' zorgt voor een goede evenementenstrategie en betere evenementen participatie om bijvoorbeeld meer rendement uit promotieactiviteiten te halen. Klik hier voor meer informatie
Module Leadstrategie à € 139,95 per maand
Module Upsellstrategie à € 139,95 per maand
groei
Saarloos Advies werkt samen met u aan uw groei.

Marketingadviesmodules

concurrentiestrategie social-mediastrategie contentstrategie
Module Concurrentiestrategie à € 39,95 per maand
De aanvullende module 'Concurrentiestrategie' draagt bij aan het onwikkelen van een strategie ten aanzien van de partijen om u heen in het straatbeeld of op internet. Het geeft u altijd een beeld van wat er om u heen gebeurt. Klik hier voor meer informatie.
Module Social Mediastrategie à € 29,95 per maand
Module Contentstrategie à € 35,00 per maand
structuur
Saarloos Advies biedt orde in de chaos. Wij gaan uw strategieën analyseren en herdefiniëren
 
 
 

IT support

Saarloos Advies kan u ook helpen met de inzet van (nieuwe) websites, social-media en SEO. Bekijk onze opzet.

Altijd op de hoogte blijven?

Onze nieuwsbrief houdt u op de hoogte van aanpassingen in de modules, interessante projecten en aantrekkelijke aanbiedingen!

Saarloos Advies IconSaarloos Advies daagt zichzelf elke dag uit om met grote zorg en passie u meer grip en controle op uw ondernemingszaken te geven.

     

Kromhout 125  T   06 - 57 85 89 58
3311RE Dordrecht @  info@saarloosadvies.nl  

 

Logo Saarloosadvies transparant

Blog

Prioriteren en doelstellingen

donderdag 07 april 2016
Prioriteren en doelstellingen

Iedereen loopt er weleens tegen aan. Verkoopdoelstellingen zijn er, prioriteiten zweven ergens in het rond en men is altijd maar druk met van...